Bahno na tanku + komprsor

Tanky, BVP apod.

Bahno na tanku + komprsor

Příspěvekod radimvach » čtv 27. pro 2012 23:45:11

Dobrý den,
Jsem začátečník, a chtěl bych poradit ohledně bláta na tanky. Chci se zeptat, jak se takové bláto dělá, zda se to dělá pomocí tmelu či něčeho jiného?
Jaké barvy použít na obarvení bláta již při základním nanášení na model. A co se dává za průhledný "nátěr" před nanášením nebo po nanesení bláta či pigmentu. Děkuji za rady.
.
.
A má druhá otázka je, že bych si chtěl koupit nějaký kompresor k stříkací pistoli (pistoli doma mám, ale kompresor je rozbitý a velmi starý), ale podmínkou je, že bych chtěl co pokud nejlevnější kompresor. Děkuji mnohokrát všem za radu, kdo se přidá do diskuse.
radimvach

Re: Bahno na tanku + komprsor

Příspěvekod motika11 » úte 17. zář 2013 19:00:59

lacný kompresor najdes na www.modelkit.sk je to revell kompresor s pištoľou za 100 eur ale na výstave memorial v martine predaval za 44 eur kompresor aj s pištoľou

ohľadne bahna najlepšia je revell hneda myslim že nieco okolo 80tky ak chces blato napodobit 3D neviem ci by som použil tmel ale dalo by sa. skôr som myslel že by sa dalo rozriediť šedá a airbrushom nastriekat ale to by bol prach . skusim pohľadať lebo aj ja potrebujem vedieť ako do mojej diorámy na tanky
motika11

Re: Bahno na tanku + komprsor

Příspěvekod Khary » sob 21. lis 2015 19:07:02

radimvach píše:Dobrý den,
Jsem začátečník, a chtěl bych poradit ohledně bláta na tanky. Chci se zeptat, jak se takové bláto dělá, zda se to dělá pomocí tmelu či něčeho jiného?
Jaké barvy použít na obarvení bláta již při základním nanášení na model. A co se dává za průhledný "nátěr" před nanášením nebo po nanesení bláta či pigmentu. Děkuji za rady.
.
.
A má druhá otázka je, že bych si chtěl koupit nějaký kompresor k stříkací pistoli (pistoli doma mám, ale kompresor je rozbitý a velmi starý), ale podmínkou je, že bych chtěl co pokud nejlevnější kompresor. Děkuji mnohokrát všem za radu, kdo se přidá do diskuse.